Biobiobio

Bra gjort av mej att jag bara har en massa skumma urtvättade linnen nu när jag ska iväg på bio, gaaaad, varför har jag inte bara gått in i en butik och köpt ett nytt fresh linne?! Men ah detta får funka för ikväll :

Jeans från Topshop
Urtvättat linne från Cubus..
Kofta från Gina Tricot
Brett nitskärp från Gina Tricot

- Lets goo..

Ska iväg och se på bio med Skalman ikv, Shutter Islands, vi har båda gemensamt att vi älskar skräckisar, så denna blir perfaa..!
Det är ju lov nu, så det är riktigt skönt, händer även en del roliga grejer :D men vi får höras nån annan dag bloggen ;)

Dagens låt: Tik Tok - Ke$ha

/Sara

Kommentarer
Postat av: ellen ~

vad tkte du om shutter island gumman ? :o jag älska den 8'D

2010-02-26 @ 11:37:49
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0