"host host"

Jag ska snart fixa till mej lite sen drar jag iväg på dansträning i 3 timmar.. Och min förkylning är värre än nånsin!
Men.. man får ju ställa upp för resten av tjejerna nu när det är modevisning nästa helg på trädgårdsmässan. Om jag inte kommer idag får jag ju inte vara med!

De senaste dagarna har jag bara jobbat på min förkylning - te, sova, alvedon, näsdroppar, lite mer te.. sjukt drygt!

Utöver detta så kikade jag igår in på Stinalees blogg, och jag säger bara, HAHAHHAH .. Kolla in så förstår ni vad jag menar :D där kan man sitta ett tag och underhålla sig! hehe

Nu ska jag hämta några alvedoner och sen blire dance all day! :))

Dagens låt: Het- Björn rosenström
Förresten ge mej sommar ?! :)

Kommentarer
Postat av: emma

:D ♥

2010-03-15 @ 22:36:00
URL: http://theperfectemma.blogg.se/
Postat av: EmmaLi

och du tjatar på mig, men du är inte speciellt aktiv själv min kära ;) <3

2010-03-29 @ 23:02:24
URL: http://emmalidoverback.blogg.se/
Postat av: bara jag

Dött här? :)

2011-10-05 @ 03:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0