- you can call me a sleeper

Åh jag e så trött. Allt som har med plugg och göra är över för denna veckan, måste bara kanske plugga lite matte i helgen.. ytterst lite!

Angående i lördags, så var det om jag får säga det själv, en ett galet rolig födelsedag! Jag är säker på att Paula var nöjd med den :) Först så åkte vi in till Malmö i en fullsmockad buss, böh. Valle hade hittat någon restaurang som hette typ "finally its FRIDAY" ungefär. Riktigt mysig restaurang! Tills vi blev utslängda vid nio tiden.. hmm ja. Vi var tydligen för unga för att vara där efter nio??
Efter det så var det fest i Hjärup, så ditt drog vi. Hade en jättebra kväll/natt med mina fina vänner, och det e inte så ofta vi umgås allihopa såhär (:

Just nu saknar jag sommar'n! Tänker slänga in en sommarklädsel som jag säkerligen kommer köra om något halvår eller så, just nu är det iaf för kallt!


Jag har även en superkul grej att snart avslöja.. Men det e inte helt säkert det blir av!
Mer om det längre fram ;)

Dagens låt: Feel fine - Tune up!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig skjorta :D



sv. Mina kompisar tycker samma sak :p

Men jag tycker som sagt att snön tillhör den här säsongen, och det är bättre att det kommer mer nu än att den smälter bort och kommer igen i april.

2010-01-28 @ 20:41:17
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Skvaller 24

Hej alla skvaller älskare .

Nu har det kommit ut en ny skvaller blogg som handlar om alla wannabe stjärnorna i blogg världen till riktiga stora stjärnorna i Hollywood



http://skvallertiden.blogg.se LÄS & ÄLSKA

2010-01-29 @ 09:04:22
URL: http://skvallertiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0