En ny blogg

.. Ja, jag kände för att göra en ny blogg, eftersom den gamla känns för ,hmm hur ska jag säga, för personlig på nåt sätt, jag tänker inte ta bort den eftersom det är kul att då och då gå in och kolla på gamla inlägg, den består främst utav år 2009 då det var det året då det hände en massa nya spännande saker för mej, men jag tänker inte länka den endå pga vissa personer inte borde läsa, ha ha ;) 

                                 -----------------------------------------------------------------

Så välkommen till min nya blogg, det kommer nog inte vara dagsuppdatering, men jag ska hinna blogga när jag har tid&lust :) Just nu sitter jag och kollar på lite tv och dricker en cider som jag fick av Anders och den luktar korv.. hmm ja, kan ju vara för den har legat i kylen ett tag ;p Nu blire fortsättning på min slappkväll med scary movie 2 ! :D Vi hörs när vi hörs! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0